۱۳۸۸ آذر ۶, جمعه

خوشبخت و خانم بچه هاااااا

امروز داشتم توو نت اسم خوشبخت رو سرچ میکردم که این عکس رو پیدا کردم...بالاش نوشته بود یک خانواده خوشبخت... خیلی باحال بود حیفم اومد نذارمش...گلابی این شد دو تا پست...شرمنده...نمیخواستم زیاد بشه ولی شد دیگه چیکار کنم!!!!؟؟؟؟





از پست جدید معذوریم....


از ترس دمپایی خاله هستی و غرغرهای گلابی مجبورم در ادامه همین پست آپ کنم....


خووووووووووووووووووووووووووووووووووووب...


اسم این پست هسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسست...

........................................شبنم ثریا.................................

این خواننده تاجیک که در ادامه لینک بیوگرافیش رو قرار میدم... سفیر صلح یونسکو می باشد...




دیشب برنامه کوک از شبکه ب/ی ب/ی س/ی رو نگاه میکردم...خیلی ازاجرا و آهنگش خوشم اومد...این بود که ضبطش کردم و از برنامه ضبط شده چندتا عکس درست کردم و یکی از آهنگاش رو هم که بیشتر به دلم نشست رو بیرون کشیدم که در ادامه به سمع و نظر خوانندگان عزیز میرسه...


روی عکس کلیک کنید تا ادامه عکسهای ساخته شده توسط این جانب به نمایش در بیاد...



این هم یکی از آهنگهایی که دیشب اجرا کرد...من دقیقاً از همونجا گرفتمش....


.
.
.
در ادامه یک آهنگ داریم با نام خاله از گروه تی ام که امیدوارم خوشتون بیاد...البته خاله هستی تو حتماً باید این آهنگو گوش بدی...
.
.
.


۲۹ نظر:

  1. سلام خوشبخت جان عید شمام مبارک این روزها ما را یادت نره حسابی دعا کنی. دلم مکه می خواد. زیارت . خدا خودش قسمت کنه. این عکس خیلیییییییییییی باحال بود خیلی چسبید. چه خواب خوشی رفتن واقعا خوشبختی یعنی همین چه حس رضایتی تو صورتشونه . اون حدسیم که در مورد کارم زدی باید بگم هی یه چیزی تو همین مایه هاس . البته هنوز قطعی نیست منتهی من دل کوچیکم زود جوگیر می شم و قضیه را جدی می گیرم وگرنه هنوز نه به دار نه به بار شاد باشی دوست من بای

    پاسخحذف
  2. دیگه خونت حلال شد یعنی خوشبخت..

    یعنی خودت رو از الان یه جنازه فرض کن..

    پاسخحذف
  3. ولی نگاهشون کن..

    انگار واقعا خوشبختن..

    لبخند رو تو صورتشون ببین..

    اون آرامشی که در کنار هم دارن تو اون یه دونه تخت..

    حالا ماها هر کدوم یه عالمه جا داریم اما شبا که

    میخوابیم فقط بغض داریم

    پاسخحذف
  4. هر چی نگاشون میکنم بیشتر پی می برم که واقعا خوشبختن...

    چه آرامشی دارن ..حتی حیووناشون هم آرومن..

    پاسخحذف
  5. راستی در مورد شعر وبلاگم، راستش من این رو دبیرستان که بودم شنیده بودم و کاملش رو نداشتم، چند روز پیش که توی باکس اس ام اسهای قدیمیم رو نگاه میکردم دیدم پارسال یکی از دوستام برام فرستاده بوده.. انگار همون چیزی بود که دنبالش بودم واسه آپ وبلاگم.. تندی تایپش کردم تا همه بخونند و لذتش رو ببرند.. اسم شاعرش رو هم خاتون خانومی و اهلی عزیز درست گفته بودند.. واسه همین دیگه من هیچی نگفتم داداشم... شرمنده که جواب سوالتون رو ندادم...

    پاسخحذف
  6. راستی خوشبختند هااااا...


    میگم، حالا دیگه چشم گلابی رو دور می بینید و هی آپ میکنید؟
    من الان حامی گلابی ام هااااا.. حواستون رو جمع کنید جناب خوشبخت.. باید پست بعدی رو با اجازه گلابی بفرستید.. یه یه یه یه..

    راستی، شما همیشه خودتون رو هی سرچ میکنید و کیف میکنید آیا؟؟؟ یه یه یه یه یه


    شاد زی همیشه..

    پاسخحذف
  7. یه خبر جالب بهت بدم بخندی؟
    من یه دایی دارم که چهار تا بچه داره، دو تاشون پسرن، خوب؟ پسر بزرگه ش دانشجوئه و توی کرمان، عمران میخونه.. همون شهری که شما تشریف برده بودید هااا.. یه یه یه یه

    بچه کوچیکه این داییم هم پسره و همه ش 16 سالشه.. متولد 72 هستش.. نزدیک یک ساله گیر داده که من زن میخوام!!!!!!! تا حالا داییم با زبون نگهش داشته بود و هی میگفت باشه حتماً بعد از این پروژه میریم برات خواستگاری و خلاصه هی این رو سر می دووند.. تا اینکه دیگه دید زورش بهش نمیرسه و دیشب براش رفتن خواستگاریییییییی!!!!! اگه بدونین چه کر کر خنده ای شده خداییش..

    پاسخحذف
  8. حالا امشب عروس میاد که دوماد ببیندش..!!!! خداییش عجب شبی بشه و خونه داییم خداییش میشه مثل یه سالن سینما با فیلم کمدییی سااااااااااال....



    خلاصه گفتم براتون بگم شما هم بخندید دیگهه...

    شاد زی همیشه...

    پاسخحذف
  9. این پسر دایی منم خداییش یه تیکه ماهه هااااا.. ماشالله قدش بلند، صورتش اونقدر خوشگله که همه مون عکسش رو بک گراوند موبایل و کامپیوترهامون کردیم.. هر وقت از بیرون می اومد خونه، صدتا شماره تلفن توی جیبش بود.. میگفت بخدا اگه من فهمیده باشم این دخترا اینا رو کی انداختن توی جیبم..!!
    به داییم و زنداییم گفتم بابا بهش بگید یه دوست دختر بگیره، حالا اینقدر هول زن گرفتن نباشه.. زنداییم یه جوری بهش حالی کرده بود که برو دوست دختر بگیر.. اونقدر بهش برخورده بود که نگو... گفته بود من اگه دوست دختر هم بگیرم و حتی از من هم ده سال بزرگتر باشه، باید مال خودم بمونه و آخرش بگیرمش.. مگه دختر مردم مسخره منه و از این حرفها.. اونقدر هم این جغله بچه غیرتیه واسه ما که نگو...

    پاسخحذف
  10. داییم زنگ زده به پسر بزرگه ش و گفته اگه برای علی زن بگیریم شاکی نمیشی؟ اونم گفته نه بابا، حتماً براش بگیرید میخوایم بهش بخندیم!!!!!!! اگه بدونی چه قدر همکارامون و دور و بریا منتظرن این زن بگیره بخندن....!
    حالا دیشب رفتن براش خواستگاری، خوب؟ خانواده دختر هم از خداشون بوده و گفتند ما حرفی نداریم.. شما فردا شب(یعنی امشب)، دختر ما رو دعوت کنید، بیاد خونه تون تا اینا همدیگه رو ببینن!!!! وای خدا ما موندیم این بچه شونزده ساله و دختر چهارده ساله میخوان همدیگه رو که دیدن به هم چی بگنننننننننن!!!

    پاسخحذف
  11. بی نام و نشون ِ عزیز۷ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۱

    سلام خوشبخت ...خوبی؟تا گلابی نیست بیا چنتا نارنجک بندازیم تو حیاط ِکچل اینا فرار کنیم ...فقط نگو من همدستت بودم ...اگه لو بدی فرفره بی فرفره.....

    پاسخحذف
  12. ای بابا.. چرا کامنت من بدبخت کامل نیومدههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اولیش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  13. یه خبر جالب بهت بدم بخندی؟
    من یه دایی دارم که چهار تا بچه داره، دو تاشون پسرن، خوب؟ پسر بزرگه ش دانشجوئه و توی کرمان، عمران میخونه.. همون شهری که شما تشریف برده بودید هااا.. یه یه یه یه

    بچه کوچیکه این داییم هم پسره و همه ش 16 سالشه.. متولد 72 هستش.. نزدیک یک ساله گیر داده که من زن میخوام!!!!!!! تا حالا داییم با زبون نگهش داشته بود و هی میگفت باشه حتماً بعد از این پروژه میریم برات خواستگاری و خلاصه هی این رو سر می دووند.. تا اینکه دیگه دید زورش بهش نمیرسه و دیشب براش رفتن خواستگاریییییییی!!!!! اگه بدونین چه کر کر خنده ای شده خداییش..

    این تیکه اولش بود که نیومده بودش..

    پاسخحذف
  14. سلام
    ممنون از تبریک عیدتون . و مهمتر اینکه به یادم بودین خوب به عللی این دوروزی دسترسی به نت نداشتم برای همین با تاخیر و پساپس عید قبلی رو تبریک میگم و پییش عید بعدی رو کار از محکم کاری عیب نمی کنه ممکنه روز عید غدیر نباشم ;)
    حالا راجع به پستتوتن باید بگم آفای خوشبخت این پست خانواده خوشبخت شما بسیار بذ آموزی داره و اگر من مسئول مملکتی بودم وبلاگ شما رو می بستم آخه ای بدبختا هی داد میزنن فرزند کمتر زندگی بهتر اونوقت شما یک خانواده پر جمعیت رو با این صورت های راضی و خندون میذارین اینجا تبلیغات سوئ میکنید!!!آدم فکر میکنه تمام بدبختی هاش به خاطر نداشتن این همه بچه هست .

    پاسخحذف
  15. آخييييييييييييي .آخه چرا؟؟؟ببين خوشبخت يه جورايي منم مثل خودت شدم هاااااااااااا . ميام شارژم بقيه شارژ نيستن و وقتي نيستم و شارژم خاليه همه هستن و شارژه شارژن .خوشبخت اينجوري نگو .دلم زود ميگيره . ببين گلابي دلش برات تنگ شده .زود خوب شو .اصلا مي خواي بياي منو دعوا كني و باهم خروس جنگي و زووووووووو بازي كنيم حرست خالي شه ؟؟؟؟؟آره خوشبخت جونم؟؟؟؟مي خواي ترقه هام مال تو باشه ؟؟؟؟بيا ديگه

    پاسخحذف
  16. منم مي خوامممممممممممممم . عروسي نه شوهررررررررر.خيلي اين عقد كنون كيف داد.همش به عروس پول و طلا دادن .منم مي خوااااااااااام.تازه عروس هيچ كاري نميكرد .انقدرم عزيز شده بوددددددد .ايييييشششششششششش.به نظر من و بابام من از عروسم خشكلتر بودم .اما خودمونيما داداشاي عروس يعني پسر عمه هام تركونده بودن .انقدر خشكل شده بودن كه من يكي نشناختمشون . واييييييييي عين مدل ها شده بودن . منم كه خوشكللللللللللل ديگه واقعا يه خواستگاري و بله برون مي خواد . اما خدا زده پس كله اشون زن نمي گيرن .به قول كچلللللل هييييييي خداي حكيم همه جفتن و ما تكيم .پانشي بري همه جا جار بزني گلابي ترشيده و شوهر مي خواد هااااااااا. يه دردو دل دوستانه بودددددددددد .

    پاسخحذف
  17. خوشبخت اين عكس وبلاگت ماله يه كتابه .فكر كنم خيلي سال پيش خوندمش . اسم كتاب نبوده؟؟؟؟مسخره ام نكنياااااااا.خب چيه مگه اون موقع ها انقدر كتاب مي خوندم . عاشق حافظ و مولانا و سعدي بودم . اما حالا نه حسش هست نه انگيزه .الان هنر كنم شاملو و فروغ و سهراب و فررررررررررييييييييييدون مشيري مي خونم .خدا لعنت كنه كسي كه .....

    پاسخحذف
  18. با با امان از بیسواتی ;( من این آهنگهای شما رو دانلود کردم رفت تو قسمت realplayer حالا هر چی میگردم این قسمت رو پیدا نمی کنم ؟؟؟!!!! شما اونطرفا ندیدنش؟؟؟

    پاسخحذف
  19. این شبکه ب.ی.ب.ی.س.ی مگه برنامه کودکم داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من راستش فقط اخبار و اون قسمت که با بینندگان حرف میزنن با تلفن یا وبکم و اینا رو نگاه میکنم... اسمش چی بود؟؟؟ اسمش رو هم یادم رفته بخدا.. این آیکیو زیادی آخرش کار دست من میده و میترسم بدزدندم و جزء مغزهای دزدیده شده بشم ها..
    یه هفته ای هست که این شبکه رو نگاه نکردم و راستش اسم اون برنامه رو هم یادم رفته.. با شما نبود اسمش؟؟


    حالا، خلاصه من نمیدونستم برنامه کودک هم داره!! جل الخالق.. آدم چه چیزهایی میشنوه ها..

    پاسخحذف
  20. سلام به جناب خوشبخت عزیز، خواهرزاده خودم که تندی تلافی میکنه و وقتی وبلاگش به روز میشه بهم خبر نمیده...

    خوشبخخخخخخخخخخخخخخت، من میکشمت هااااااااااااا... اولاً کجایی چند روزه که ازت خبری نیست؟؟؟؟
    ها؟
    ها؟؟؟؟؟؟؟

    بعدش هم بی خبر میایی زیر پست قبلیت به روز میکنی که از دمپایی های من در امان باشی؟؟؟
    زهی خیال باطل..
    من اگه شما رو کتک نزنم که دیگه بهم نمیگن خاله هستی.. دهههه...
    یه جایی واسه قایم شدن پیدا کن که اگه دستم بهتون برسه تیکه بزرگه تون گووووووووشتونه.. گفته باشم حالا...

    پاسخحذف
  21. خوب، پس این خانم تاجیک می باشند.. عجب! ناکس خوشگل هم هست تا حدی.. نه؟؟!!! یه یه یه یه یه


    این آهنگ رو هنوز دانلود نکردم.. امشب اگه سرعت یاری کنه حتماً دانلودش میکنم.. ولی اون آهنگ خاله رو دانلود کردم ها...... یه یه یه یه.. همون شب اول دانلودش کردم ببینم این خاله چی هست. چه قدر هم باحال بود....

    پاسخحذف
  22. واما در مورد اون نوشته هات توی وبلاگ من.. آخه جناب خوشبخت، شما نباید زمان رو هم در نظر بگیرید؟
    این زمونه رو با زمون پدر و مادرهامون یکی میکنید؟
    خوب اگه به اینه که من هم باید بگم همین داییم شونزده سالش که بود پسر اولیش رو داشت.. یا مادر بزرگ من نه سالش که بود عروس شد و رفت خونه بخت، یا یه دختر خاله داشتم که دو سال پیش در سن بیست و نه سالگی سکته کرد و از دنیا رفت، که نه سالش بود عقد کرد و دوازده سالگی عروسی کرد و وقتی ازدنیا رفت کلاً بیست و نه سالش بود و سه تا بچه داشت..

    پاسخحذف
  23. امیدوارم همیشه سالم باشید و هر جا هستید در پناه خداوند شاد و سرزنده باشید..
    امیدوارم پدر نازنینتون هم حالشون خوب شده باشه و الان قبراق و سرحال باشند.. سلام ما رو خدمت خانواده ابلاغ بفرمایید داداش گلم..

    شاد زی همیشه...

    پاسخحذف
  24. من میگم دوره و زمونه الان فرق کرده.. نباید این کار رو کرد و بچه ها باید الان آگاه تر باشن..
    نمیگم کار بدیه که زود ازدواج کنند ها.. میگم باید یه ذره واقع بین تر باشن و یه ذره هم صبر کنند تا عقلشون اونقدر برسه که مثل این پسر دایی من داییم مجبور نباشه از اول باهاش شرط کنه بگه تو هنوز بچه ای، اگه زن برات بگیرم حق نداری بگی میخوام با زنم تنهایی برم بیرون و بگردم و اینا.. تا دو سه سال من جرأت نمیکنم بذارم تو تنهایی زنت رو ببری بیرون که نکنه ازت بدزدندش!!!
    آخه هم الان جوونها جوونهای قدیم نیستند و روغن نباتی خور شدند، هم دوره و زمونه دوره و زمونه ی خوبی نیست..

    بی خیال بحث داداشم..

    پاسخحذف
  25. چرا کامنتهای من رو تایید نکردیددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    با جیغ خوانده شود ها..

    الان آهنگ این خانم تاجیک رو دانلود کردم..
    گوش کنم ببینم حالا به درد میخوره یا سر کاریم..
    یه یه یه یه.
    شاد زی همیشه..

    پاسخحذف
  26. بازگشت غيور مردانه ي شما گامبو جونم را به وطن و كوچه ي ديوونه هاي tefliو همچنين lucky405تبريك ميگويم و انشالا كه شهد شيرين دمپايي خاله نوش جانتان باد و گواراي وجود .هااااااهاهههاهاه دلم خنك شد .

    پاسخحذف
  27. خصوصيه.... سلام . خب الان خوندم .اول بگم الهي من بميرم واسه ي باتوم هايي كه خورد تو كله ي پوك تو .حتما خيلي دردشون گرفته . خوشبخت من هيچ وقت كسي رو به خاطر خودم نخواستم .هميشه تنها بودم و به اين تنهايي عادت دارم . خيلي از دخترا از دوستهاشون ، از مامانشون ، از باباشون و از دوست پسر و كلا اطرافيانشون ميگن . اما من ياد گرفتم از كسي نگم .دوست داشته باشم اما نگم دوستم داشته باش . واسه همينم هست كه هميشه با احساسم بازي ميشه . من ياد گرفتم تنهايي ها رو پر كنم وقتي هم طرفم رو به راه شد چشمم رو رو همه ي محبت هام بندم و بگم گلم خوب ، خوشبخت زندگي كن . اگر ديدي نبودي دنبالت گشتم يا برات تو هر جايي پيغام گذاشتم به خاطر اين بوده كه دوستمي . دوست من نبايد غمگين باشه يا خسته . دوست من بايد شريك باشه . خودت شاهد بودي سايد از وقتي با خاتون آشنا شدم جز كامنت براي پستهاش هيچ نظر ديگه اي ندادم .اما تقي به توقي مي خورد ميومدم پيشت و هي زر مي زدم . فكر كردي چرا تا حالا؟؟؟؟؟چون تو درك كردي.نگفتي آخ بميرم الهي و اينا . سردم نگذشتي .هموني كه تو دلت بود رو بيان كردي .بي اينكه بترسي ناراحت مي شم يا نه .... اين يعني حس ترحم نداشتي . خيلي جاها باعث شدي به خودم بيام و روحيه ام برگرده . خيلي جاها هم من خواستم كه تو بگي . حالا لايق دونستي گفتي . اگرم نه گذاشتي تو دلت مونده . پس اين دوستي دو طرفه است . مشكل تو مال منم هست . من تورو فقط واسه خودم نمي خوام . وگرنه راحت از كنار مسائلت مي گذشتم و يه به من چه ميگفتم . خوشبخت من تو رو دوستم مي دونم چون معناي دوستي سالم رو تو بهم ياد دادي .

    پاسخحذف
  28. ادامه ي خصوصي خاله هستي هم دوست منه .چون مثل تو هميشه همه چيز رو عوض ميكنه . نبودي دلم گرفت چون كسي نبود بزنم تو كله اش .آخه تو كله زدن تو براي من سودي نداره اما يادم مياره كه هستي . ببخش اگه گلابي بعضي موقع ها ناراحت و عصبي ميشه . چيزي مي گه ممكنه برنجي . پاچه ميگيره . دوستم بمون اما نه با اين فكر كه بهت احتياج دارم . با اين فكر كه دوست خوبتر و بهتر از تو و خاله هستي و اون بي نام و نشون حسود ندارم . بمونيد تا شريك باشيم . تو همه چيز . از اين به بعدم رو من حساب كن رفيق . غرورم رو كچل و فرهاد شكستن . انقدر كه ديگه فقط مي گم عيب نداره و معني غرور رو نمي فهمم . نمي خوام دوستم هم غرورش بشكنه .اگرم دوستم بخواد من مي شم يه سدي كه با موج 11100000كيلومتر سرعتم نميشكنه .اما دوستم بايد بخواد . آيديت رو زود به من بدي هااااااااااااا .آخه مي خوام پخشش كنم . شكم گنده هم خودتي . من همش 47 كيلو وزنمه ، 164 هم قدمه . لاغر مثل ني قليونم .گامبو جونم هميشه و همه جا باش .رد و پات كه بد جوري فسيل شده تو وبلاگ ما .رد و پات رو قربون . مثل هميشه دهنم قرص قرص به خاله هم هيچي نمي گم . داداش ما عملت هم ديديم .راستي عملي چي ميزني؟؟؟؟؟ شوخي بود .عمل تو با گفتارت عين همه . راست ميگي هااااااااااا .ما كه از اينجا تا اسلام سيتي در بست مخلصتيم بدون تو راهي .

    پاسخحذف
  29. اميدوارم همين ثريا خانمه يه روز ببينتت چنان بزنه تو كلت صداي گلابي بدي جاي خوشبخت .ببينم ازش اجازه گرفتي عكسش رو گذاشتي؟؟؟؟اگه شوفرش بفهمهههههههه .ميزنم دمار از روزگارت در مياره تا بفهمي عكس زن مردم رم نزاري تو وبلاگت .هاهاهاها.براي حسن نيت خودم با همسر ثريا خانم نشستي خواهم داشت و همچنين سفارشات و آدرست رو خواهم داددددددددددددددددددد .

    پاسخحذف